1. Začinite prvi ples
Vjerojatno ćete započeti svoje slavlje klasičnim "prvim plesom" koji ponekad zna dosaditi, ali ako pri samom kraju ili u sredini prebacite muziku na neku zabavniju melodiju, napravit ćete pravu atmosferu za sve prisutne.
Nikome više neće biti neugodno pridružiti vam se na podiju.
2. Isplanirajte aktivnost za mlađu populaciju
Da bi roditelji mogli slobodno plesati i uživati u slavlju, možete iznajmiti posebnu sobu za djecu i animatoricu koja će ih čuvati dok se vaši prijatelji zabavljaju. Još bolja stvar je pripremiti posebne stolove za djecu i staviti na stolove papir, olovke i bojice te igračke kojima se djeca mogu pozabaviti.
3. Nazdravite – na brzinu
Obavijestite kuma i kumu da se radujete njihovom govoru, ali da ne bude duže od oko 2 minute.
4. Podijelite gostima party dodatke
Kape, maske, glow sticks, zviždaljke, bilo kakav dodatak koji će pridonijeti party atmosferi.
Jedan je par kupio kravate za svaki stol i zamoliio da ih se zaveže oko glave tokom večeri. Neočekivano, da, ali zabavno!
U trenutku kada imate osjećaj da se sve umirilo, napravite iznenađenje i smijeh.
5. Večera dobrodošlice
Kod nas je običaj obično dan nakon vjenčanja imati ručak, ali zar ne bi bilo zanimljivije nekoliko dana prije vjenčanja održati večeru?
Tako se djeveruše, kuma, kum i ostali prijatelji mogu bolje upoznati. Na dan vjenčanja nema nepoznatih!
6.Surprise!
Na kraju večere možete iznenaditi svoje goste pjevanjem zajedničke najdraže pjesme s mužem ili velikim događajem poput vatrometa, ali i tek malom slatkom gestom za pamćenje – zajedničkim izlaskom s prskalicama.
7. Dok gosti čekaju…
Iznenadite ih klapom, harmonikom, tamburašima, plesačicom, bilo kakvim spektaklom koji nisu očekivali ni u ludilu.
Između jela možete iznenaditi uzvanike zanimljivim pričama svoje smiješne tete ili profesionalnim plesnim performansom.
8. Promislite tko s kim sjedi za stolom
Najbolje je kada se ljudi već poznaju s društvom s kojim sjede za stolom ili da se barem slažu. Ako već znate tko bi se s kim mogao slagati, olakšajte gostima i smjestite te ljude jedne do drugih.
9. Naručite hranu koja nije preteška
Umjesto 3 slijeda za večeru izaberite varijantu "manje porcije – više jela". Izdužite sljedove na 4 ili 5 manjih jela.
10. "Pauza" – tišina
Ako vam bend ide na pauzu, morat ćete zamijeniti tišinu dobrom glazbom tako da se ni ne primijeti da ih nema. Možete se dogovoriti s bendom i saznati kakav plan oni imaju ili možete sami predložiti svoju kompilaciju.
11. DJ Play that music
Ako ste unajmili DJ-a, provjerite hoće li puštati pjesme koje vam se sviđaju.
Predajte mu svoju listu želja i dogovorite se da jednu pjesmu pustite vi osobno jer je najnoviji trend biti sam svoj DJ!
12. Iskoristite lounge prostor
Ljudi vole mijenjati okruženja, postane monotono biti u istome prostoru dugo vremena.
Zato bi bilo dobro imati lounge prostor koji će omogućiti uzvanicima promjenu atmosfere.
13. Event koordinator ili organizator
Uz sve te ideje i iznenađenja, možda ćete zatrebati osobu koja će se pobrinuti da to sve prođe u najboljem redu. Pronađite event-planera, koordinatora ili jednu blisku osobu kojoj možete vjerovati.
14. "Tasting" Station se lako može pretvoriti u Rakija Station
Rakija, viski, ručno-zamotane kubanke ili "izaberite-svoj-cocktail" bar!
Smislite što bi vaši gosti voljeli isprobavati i napravite od toga mali kutak u svojoj svadbenoj sali.
15. Stvorite par kutova za druženje
Koktel bar, coffee bar, lounge, plesni podij, vanjska terasa, stol s desertom, rakija bar – sve kako bi gosti mogli konstantno minglati.
16. Promijenite haljinu
Promjena haljine nije luksuz.
Umjesto da se mučite cijelu večer u haljini u kojoj se ne osjećate najugodnije, možete se jednostavno presvući u nešto laganije i nastaviti slavlje opuštenije.
Ukoliko ne pristajete na ništa manje od savršenog, kontaktirajte nas na +385 49 326 600 ili
kaj@salveregina.hr" ili ispunite obrazac niže